دانلود با لینک مستقیم فایل(پاورپوینت تكنولوژي آموزشي 45 اسلاید)

دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : تعداد اسلاید : 45 صفحه دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت موضوع تحقيق تكنولوژي آموزشي چكیده در تحولات چند دههٔ اخیر، بویژه در كشورهایی كه توانسته اند از نظر علوپاورپوینت تكنولوژي آموزشي 45 اسلاید|1027616|ztk50402286|دانلود تکنولوژی آموزشی 45 اسلاید,تحقیق تکنولوژی آموزشی 45 اسلاید,مقاله تکنولوژی آموزشی 45 اسلاید,تکنولوژی آموزشی 45 اسلاید
پاورپوینت تكنولوژي آموزشي 45 اسلاید

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 45 صفحه

دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت موضوع تحقيق تكنولوژي آموزشي چكیده در تحولات چند دههٔ اخیر، بویژه در كشورهایی كه توانسته اند از نظر علوم در زمرهٔ كشورهای توسعه یافته محسوب شوند و یا در مرحلهٔ انتقال قرار گیرند، توجه ویژه به تولید علم و بهره برداری از آن مورد تاكید بوده است.
در سراسر جهان یك تردید عمومی در مورد مطلوب بودن كوتاه مدت و بلند مدت استفاده از تكنولوژی آموزشی در تولید علم وجود دارد.
این تردید بصورت تكنوفیلی « دوست داشتن تكنولوژی» وتكنوفوبی « تكنولوژی گریزی» می باشد.
بسیاری از افراد ادعا دارند كه اتكای فزایندهٔ ما به تكنولوژی منجر به تخریب اجتماع می گردد، و دیگران معتقدند كه تكنولوژی جاده ای به سمت جهان رویایی می باشد.
اغلب مردم آن را پذیرفته اند و با ارزش آن مواجه شده اند و آن را نه مخرب و نه رؤیا بافی می دانند.
هدف این مقاله مروری بر تاثیر تكنولوژی آموزشی در توسعهٔ علمی است ؛ با توجه به تغییرات روز افزونی كه در آموزش رخ می دهد، مشخصه اصلی و عمدهٔ عصر كنونی ، محوریت یافتن علم و تولید و بكار گیری آن می باشد.
تلاش برای تولید و توسعهٔ علم با توانمندی و قدرتمندی كشورها در حوضه ها و عرصه های مختلف پیوند خورده است.
میزان ونحوهٔ بهره مندی از علم از موضوعات و چالش های بسیار اساسی دولت محسوب می شود.
بدین سان آیندهٔ كشورها و توسعه یافتگی آن ها با تولید علم و بسط و بهره مندی آن كاملاً متبط است و برتری كشورها نسبت به هم، به علم و نتایج و كاربردهای آن بستگی دارد.
تردیدی نیست كه به كار گرفتن طرق جدیدتر و بهره مند شدن از فواید تكنولوژی آموزشی و روش های نوین بستر مناسبی برای تولید علم و توسعهٔ آن فراهم می آورد.
در این مقاله پس از اشاره به تعریف تكنولوژی آموزشی و جهت گیری های فعلی آن، شاخص های اساسی علم، اهداف تكنولوژی آموزشی، اصول انتخاب رسانه های آموزشی و انتقال و توسعه ی تكنولوژی مورد توجه قرار گرفته است.
مقدمه بی تردید توانمندی و توسعه و استقلال واقعی كشورها نسبت مستقیم با توانایی آن ها در تولید علم و توسعهٔ علمی-تحقیقاتی دارد.
در عصر كنونی تولید علم و تحرك علمی با رونق و پیشرفت تكنولوژی نیز كاملاً مرتبط است.
حقیقت این است كه تولید و بسط و گسترش علم تاثیر بسیار عمیقی در تمام حوزه های اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی كشور دارد.
به تعبیر دیگر تولید علم و توسعه علمی به عنوان موتور محركه ی توسعه همه جانبه و پایدار كشورها نقش عمده ایفا می كند.
تمام كشورها در تلاش برای نیل به خود كفایی علمی و توسعهٔ علم و تحقیقات می باشند.
تفكر علمی بنیان تولید و توسعهٔ علمی را فراهم می سازد و فضا را از كم توجهی به علم متحول می گرداند.
تفكر علمی تامل و تدقیق در ضرورت وجود و حضور علم در عرصه ها و حوزه های گوناگون حیات بشری است ، از این طریق می توان به علل موجده و علل مقومه و مبقیه و غاییدی آن توجه نمود.
بحث از تفكر علمی در واقع بحث از هستی شناسی و شناخت شناسی علمی می باشد و بیشتر در حوزه فلسفه علم محل بحث و بررسی دارد.
از سوی دیگر تدوین سیاست علمی كارآمد و اثر بخش ، مستلزم شناخت ، آگاهی از وضعیّت علمی كشور، میزان تولید آن، ساز و كارهای لازم برای بهبود و ارتقای تولید، توسعه علمی و عوام

متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.


دانلود فایل پرداخت آنلاین



مطالب دیگر:
📌پروژه حسابداری و مالی در كارگاه توليد نقل📌تحقیق بررسي اقتصادي در رابطه با راه اندازي كتابفروشي📌پروژة مالي سيستم حسابداري در بيمه📌پروژه بررسی نظام حسابداري شركت باربري📌بهروری صنعت خودرو در ایران📌آدنوكاسينوم معده📌آزمايش بر روي سيستم عصبي اتونوم📌سنتز و شناسایی وطیف سنجی تعدادی از کمپلکس های چهارکوئوردینه گروه IIB با لیگاند باز شیف بیس(۴-نیترو ب📌سنتز و شناسایی تعدادی از کمپلکس¬های فلزات روی(II)، کادمیم(II)، جیوه(II) و مس(I) با لیگاند N' N- بیس📌سنتز و شناسایی کمپلکس های MLX2 و ML'X2 با لیگاندهای جدید بیس(۴-کلرو بنزیلیدن)اتیلن دی آمین و بیس(۴📌سنتز و شناسايي کمپلکس‌هاي جديد ML2X2 و MLX2 با ليگاند بيس (2- نيترو سينام‎آلدهيد)-1و2- فنيلن دي ایمي📌سنتز و شناسايي کمپلکس‌هاي جديد CuL(PPh3)X و MLX2 با ليگاند جديد - N' Nبيس (((E – 3- فنيل اليليدن)📌پروتئینهای گیاهی هیدرولیز شده (HVP) با هدف تولید و پوشش برای ساخت آن📌طراحي فرآيندهاي صنايع نفت📌اندازه گيري نیکل و سلنیم با روش هاي مختلف از لوله كوارتزي📌الكيـلتهـا مكملهـاي پـاك بـراي بنـزيـن📌تصفيه فاضلابهاي صنعتي روغني به روش DAF📌تصفيه و توليد پارافين 202📌سنتز و شناسایی و بررسي خواص ساختاري و گرمايي كمپلكس¬هاي جديد سرب (II) با لیگاندهای هتروآروماتيك دهند📌سنتز و بررسي كمپلكس‌هاي چند هسته‌اي نيكل📌طراحي يك واحد ريفرمينگ با بخار در مقياس صنعتي📌طراحي كاتاليست هيدروكراكينگ برشهاي سنگين نفتي📌بازيابي روغن پايه از روغن مستعمل به روش استخراج با حلال📌اصول طراحی هیدروسیکلون های جداکننده📌بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS